Al 75 jaar de leukste tafeltennisvereniging van Ede!
28 Mei was de 2e avond van het Gijs van Schoonhoven toernooi 2026. Er hadden zich op deze avond maar liefst 40 (!) deelnemers aangemeld. Dit is in de historie nog nooit voorgekomen. Dit ondanks de warmte, die menigeen aardig wat zweetdruppels opleverden. Het werd weer eeen zeer gezellige en sportieve avond! We hopen op de 3e avond weer velen van jullie te mogen begroeten.
Wij gebruiken functionele en analytische cookies om onze website goed te laten werken en te verbeteren. Lees meer in onze Cookie & Privacyverklaring.